slänga in en bild på bloggen imorgon

Ja nog var detta en riktig underbar söndag minst sagt. Lugnare kan man inte få det. Små barnen har varit med avlösaren i några timmar och de vuxna har absolut inte gjort ngt alls under den tiden. Inga måsten gjorda, inga krav, ingen städning, ja absolut inget vettigt gjort alls. Tänk så skönt det kan vara. Bara lugn och ro.

Under kvällen har jag toppat Frejas hår och gubben fick äntligen klippa Tyr igen. Det behövdes verkligen. Han hade en vild vuxen tuppkam som inte såg så bra ut. Fast som vanligt bara på ett villkor om Tyr själv får välja frillan. Ja han är riktigt nöjd över sitt val av frisyr men hur reaktionen kommer bli på föris imorgon, det är frågan det. Hur kommer Tyr att klara av att få höra reaktionerna om dom inte är så positiva?

Jag önskar verkligen att vi hade hårfärg hemma i blått och gult så att de på föris förstår Tyrs ide bakom frisyren bättre. Kanske får köpa det imorgon så det finns till Tisdag om han då fortfarande vill ha kvar frisyren.

Jag får väl slänga in en bild på bloggen imorgon på hur han ser ut.

4 kommentarer:

Camilla sa...

Nu blir jag jättenyfiken på frisyren, bild bild bild! :D

Camilla sa...

Nu blir jag jättenyfiken på frisyren, bild bild bild! :D

Glada Apan sa...

Nu har vi läst din blogg ett tag och vi gillar det du skiver. Keep up the good work.

Pilla sa...

Tufft med tuppkam!

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida