Sylvanian - tävling


Vinst: En vinnare får ett Sylvanian camping set.   Tävlingen är avslutad

För att tävla (måste du göra): 

1, Lämna din mejladress antingen som kommentar eller till min mejl angelasdream@hotmail.com.
För en extra chans (frivilligt):

1, dela tävlingen på facebook offentligt eller i din blogg. Glöm inte lämna länk till din delning 
För en till extra chans (frivilligt): en till extra chans (frivilligt):
1, lägg till mig på bloglovin meddela mig vilket nummer du blev eller om du redan följer mig så gilla inlägget på bloglovin och meddela mig vilket nummer du blev där. 


Follow Angelica - Fyrbarnsmamman

Obs!

  • Sista tävlingsdag: 20140421
  • Tävlingen är gratis att delta i. 
  • Vinsten kan inte bytas mot kontanter och eventuell vinstskatt betalas av vinnarna.
  • Vinnarna utses av tvattlapp.blogspot.se
  • Juryns beslut kan inte överklagas.
  • Vinnarna kommer att publiceras på min blogg. Har jag inte hört ngt inom en rimlig tid från vinnaren så dras det en ny vinnare eller så faller vinsten bort.
  • eventuella problem som uppstår i och med tävlingen som inte tvattlapp.blogspot.se kan råda över kan inte heller tvattlapp.blogspot.se ersätta eller hållas ansvarig för.
  • Har ni svårt att lämna kommentar här i bloggen så skicka svaret till angelasdream(at)hotmail.com istället
Lycka till!

22 kommentarer:

Anonym sa...

jag är med maria_lustig@rocketmail.com

Anonym sa...

Är gärna med ♥
Följer din blogg sen förut på bloglovin, men när jag trycker "gilla" från mobilen får jag inte upp nummer :(
Hoppas att det ändå räknas som en extrachans.
Camilla Wihlborg
wihlborgskan@gmail.com

Anonym sa...

Är gärna med.

Annica L
annica.lagerberg@gmail.com

Elin - Livat på torpet sa...

Jag är med! har som börjat samla på dessa och en litet campingset måste man ju ha med i samlingen :)

Jag har även gillat inlägget på bloglovin som nummer ett (har följt dig sen länge!)

elinteg81@gmail.com

Anonym sa...

Hej!

Jag är gärna med!
Vilken underbar överraskning till min lille son detta vore!
Ha en fin dag!

Mvh
Kristiina
krieppola@spray.se

Anonym sa...

jag är gärna med och tävlar
ann-sofi
vitnos75@hotmail.se

Caroline, ung tvåbarnsmamma! sa...

Jag är gärna med! :)

Caroliinea@hotmail.com

Anonym sa...

Delat: https://www.facebook.com/MarthinaLundtsrom/posts/10152313300014481
Följer på Bloglovin: nr 222
HOPPAS! 😊🍀
Marthina.lundstrom@tele2.se

Mickan sa...

Såklart man vill vara med :)

Vänliga hälsningar:

"Mickan"

Mickan sa...

...glömde ju min e-postadress:

mickan_666@hotmail.com

Ha det gott! :)

Annica sa...

Jag vill vara med. ;D


bloodsband@live.se

Jeanette sa...

Jag är gärna med och tävlar!

Engsir sa...

Jag är gärna med!

therese.engstrom@telia.com

Johanna Mårtensson sa...

Jag vill gärna vara med.

Följer dig på Bloglovin blev följare 223 /johanna mårtensson

perfekt present till en liten tjej som ska bli storasyster snart. Vet att detta kommer bli en väldigt uppskattad present

jojossan889@hotmail.

OLA sa...

Hoppas på att få vinna dessa roliga leksaker till dottern och mig. skulle uppskattas mycket av en pillig liten tjej och hennes far.

ola_martensson88@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är med erikssonjohan733@yahoo.se

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar :)

Mvh Linda
Emmiesmamma08@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är med
annmarie.svensson@ymail.com

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar n.karlsson@ymail.com

Anonym sa...

Jag är med och tävlar om döttrarnas favoritleksaker (ärligt talat mina med, de har faktiskt mina gamla Sylvanians i sitt rum)

linda.ekstrom(på)live.com

Anonym sa...

Jag är supergärna med!

Delat: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/455887144514784?stream_ref=10

Annika Nilsson
aneritrea@hotmail.com

liselotte sa...

1. Jag är gärna med och tävlar. liselotte.202andersson@telia.com
2. Har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2014/04/sylnanien-camping-set-214.html
3. Följer dig sedan tidigare på bloglovin, gillar inlägget som nr 5
Mvh Liselotte

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida