TAMAGOTCHI - Tävling


Vinst: En vinnare får en TAMAGOTCHI Friends Tävlingen är avslutad

För att tävla (måste du göra): 

1, Lämna din mejladress antingen som kommentar eller till min mejl angelasdream@hotmail.com.
För en extra chans (frivilligt):

1, dela tävlingen på facebook offentligt eller i din blogg. Glöm inte lämna länk till din delning 
För en till extra chans (frivilligt): en till extra chans (frivilligt):
1, lägg till mig på bloglovin meddela mig vilket nummer du blev eller om du redan följer mig så gilla inlägget på bloglovin och meddela mig vilket nummer du blev där. 

Follow Angelica - Fyrbarnsmamman

Obs!


  • Sista tävlingsdag: 20140421
  • Tävlingen är gratis att delta i. 
  • Vinsten kan inte bytas mot kontanter och eventuell vinstskatt betalas av vinnarna.
  • Vinnarna utses av tvattlapp.blogspot.se
  • Juryns beslut kan inte överklagas.
  • Vinnarna kommer att publiceras på min blogg. Har jag inte hört ngt inom en rimlig tid från vinnaren så dras det en ny vinnare eller så faller vinsten bort.
  • eventuella problem som uppstår i och med tävlingen som inte tvattlapp.blogspot.se kan råda över kan inte heller tvattlapp.blogspot.se ersätta eller hållas ansvarig för.
  • Har ni svårt att lämna kommentar här i bloggen så skicka svaret till angelasdream(at)hotmail.com istället
Lycka till!

25 kommentarer:

Maria Andersson sa...

Mina barn vill oxå ha en hund:)

Kkmman@hotmail.com

Maria

Anonym sa...

jag är med maria_lustig@rocketmail.com

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar.

Annica L
annica.lagerberg@gmail.com

Elin - Livat på torpet sa...

med tre ungar som alla fyller år snart hoppas jag på lite tur här! För jag vet att två av dom önskar sig en sån här när dom fyller år!! :)

Har delat offentligt på facebook (Elin Tegström) och eftersom jag följt din blogg på bloglovin sen länge gillade jag inlägget som nummer ett!

elinteg81@gmail.com

Hoppas, hoppas, hoppas!

Anonym sa...

Hej!

Jag är gärna med!
Perfekt överraskning till min dotter! Glädje som varar länge!

Ha en fin dag!
Mvh
Kristiina
krieppola@spray.se

Anonym sa...

Kul tävling! alltid velat ge min systerdotter leksaken som var min favorit som barn! Tamagochi!
Jag delade tävlingen på min fb!
https://www.facebook.com/gabriella.ekdahl

Stor kram!
/Gabriella Ekdahl
mail: pepsan4@hotmail.com

Anonym sa...

Marthina.Lundstrom@tele2.se

https://www.facebook.com/MarthinaLundtsrom/posts/10152313305799481

Nr: 222

HOPPAS! :)
Vänligen,
Marthina Lundström

Camilla Öman sa...

Jag är absolut med och tävlar :)

1. millahoman@hotmail.com

2. Följer redan så gillat (3)


Hoppas på tur.. Kram // Millah
millahoman@hotmail.com

Annica sa...

Jag vill vara med! ;D


bloodsband@live.se

Jeanette sa...

Jag är gärna med och tävlar!

Engsir sa...

Jag deltar i tävlingen.

therese.engstrom@telia.com

Johanna Mårtensson sa...

Jag vill gärna vara med.
Min dotter skulle bli så glad över att få en Tamagotchi precis som mamma hade när hon var yngre.

gillar inlägget på bloglovin nr 4 och blev även följare nummer 223.

jojossan89@hotmail.com

OLA sa...

klart att min dottern och jag vill vinna detta underbara pris.

ola_martensson88@hotmail.com

Anonym sa...

Oj, en sådan ville jag ha som barn. tyvärr fick jag aldrig någon... Nu önskar jag en till mina barn. Vore det perfekta husdjuret.

Med vänlig hälsning och Glad Påsk

Anja
anjag@home.se

Anonym sa...

Mio, min son, vill så gärna ha ett husdjur vilket vi tyvärr inte kan ha så det här vore kanske en lite tröst:)
maia_lindgren@hotmail.com

Decibel Sandstedt sa...

Jag vill vara med. =)
En rosa tamagotchi till min älskade systerdotter Kelly, så kanske hon sliter sig ifrån Hello Kitty lite då och då. ;) <3 Jag tror att hon skulle älska detta husdjur.

Hoppas! Mvh/ Decibel
(decibels@live.se)

veronica hedlund sa...

jag är jättegärna med och tävlar.

jag har delat på facebook (Veronica hedlund)

jag följer dig redan på bloglovin så gillade inlägget som nr 5.

kram och trevlig påsk
/Veronica

veronicahedlund@hotmail.se

Anonym sa...

Jag är med erikssonjohan733@yahoo.se

Ebba Johnsson sa...

Johnsson.ebba@gmail.com

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar :)

Mvh Linda
Emmiesmamma08@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är med
annmarie.svensson@ymail.com

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar n.karlsson@ymail.com

Anonym sa...

Jag är med!

Jag har delat och tipsat här: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/455886411181524?stream_ref=10

Annika Nilsson
aneritrea@hotmail.com

liselotte sa...

Jag är gärna med och tävlar. liselotte.202andersson@telia.com
Mvh Liselotte

Anonym sa...

Hej! Följare 225 är med. delat på FB https://www.facebook.com/jennya.johansson.52
e post jenny-janne@hotmail.com

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida