Frost - tävling

I samarbete med releasen av Frost den 2 Juni så tänkte jag köra igång en tävling. 3 st vinner varsin film på dvd.


©Disney

Synopsis 
Det animerade äventyret Frost lägger en profetia ett helt land i evig vinter. Den orädda optimisten Anna måste därför slå sig samman med den våghalsige bergsmannen Kristoffer, och tillsammans ge sig av för att hitta Annas syster, Snödrottningen Elsa och få ett slut på den iskalla förtrollningen. På vägen möter de extrem kyla och mystiska odjur, och får kämpa mot naturens element för att rädda sitt kungadöme. Frost bjuder på hjärtvärmande humor och storslagna äventyr, fantastiska karaktärer och musik som inte lämnar någon oberörd. En magisk film för hela familjen att njuta av! Den har vunnit en Golden Globe® för Bästa animerade film och blivit Oscars®-nominerad för Bästa sång och Bästa animerade film. De svenska rösterna görs av Mimmi Sandén, Erik Segerstedt, Sebastian Karlsson, Nassim Al Fakir, Annika Herlitz m.fl.


För att tävla ska du: (detta måste du göra)
1, Lämna en kommentar här eller till min mejladress: angelasdream@hotmail.com där du talar om att du är med och tävlar. Lämna ditt namn & mejladress (fältet ovanför meddelande fältet räknas inte).

För en extra vinstchans: (frivilligt)
1, Gör det ovan och sedan;
2, lägg till mig på bloglovin meddela mig vilket nummer du blev eller om du redan följer mig så gilla inlägget på bloglovin och meddela mig vilket nummer du blev där. 
Follow Angelica - Fyrbarnsmamman
För en till vinstchans:  (frivilligt)
1, Gör det som står under första tävlings momentet
2, Dela tävlingen på din blogg eller på facebook offentligt (lämna sedan länken till mig där du har delat)
Obs!
  • Sista tävlingsdag: 20140608
  • Tävlingen är gratis att delta i. 
  • Vinsten kan inte bytas mot kontanter och eventuell vinstskatt betalas av vinnarna.
  • Vinnarna utses av tvattlapp.blogspot.se.
  • Juryns beslut kan inte överklagas.
  • Vinnarna kommer att publiceras på min blogg. Har jag inte hört ngt inom en rimlig tid från vinnaren så dras det en ny vinnare.
  • eventuella problem som uppstår i och med tävlingen som inte tvattlapp.blogspot.se kan råda över kan inte heller tvattlapp.blogspot.se ersätta eller hållas ansvarig för.
  • Har ni svårt att lämna kommentar här i bloggen så skicka svaret till angelasdream(at)hotmail.com istället
  • BILDER: Copyright: ©Disney

Lycka till!

37 kommentarer:

Wihlborgskan sa...

Är gärna med!
följer dig sen förut på bloglovin, blev den första att gilla inlägget där :)

Camilla Wihlborg
wihlborgskan(a)gmail.com

Lina Eckerström sa...

Är gärna med & hoppas på en kul film till stora dottern :)

Följer dej på bloglovin sedan innan & har gillar inlägget som nr 2.

Ha en finfin dag nu :)
linaeckerstrom@hotmail.se

Lina Eckerström sa...

Är gärna med & hoppas på en kul film till stora dottern :)

Följer dej på bloglovin sedan innan & har gillar inlägget som nr 2.

Ha en finfin dag nu :)
linaeckerstrom@hotmail.se

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar.

Annica L
annica.lagerberg@gmail.com

Elin - Livat på torpet sa...

Åhh, precis den film som grabbarna tjatar om! Hoppas på tur nu!

Jag följer dig redan på bloglovin och gillade inlägget som nummer 4.

Jag har delat på facebook (Elin Tegström)

... och nu håller jag tummar och tår hårt, hårt, hårt!

mail. elinteg81@gmail.com

Carolina sa...

Jag är med och tävlar!

Jag följer dig på bloglovin, blev nr 5 som gillade inlägget.

Jag delar på FB (https://www.facebook.com/carolina.lorentsson)

Nu håller vi tummarna stenhårt!

Carolina Åhsberg
carolina.ahsberg@telia.com

Angelica Jensen sa...

Jag är med och tävlar. Har en tjej som fyller 5 den 16/6 som skulle bli jätteglad för den filmen.

Har inte bloglovin men delat på Facebook.

Mvh Angelica
jenca_power@hotmail.com

Jennifer T sa...

Hej hej,
Jag är med och tävlar!

Följde dig på bloglovin och blev nr. 228, gillade även inlägget och var den 6 som gillade =)

Kram Jennifer
jenniferthelin@hotmail.com

Anna M sa...

Jag är med och tävlar =)
vildvatten@hotmail.com

Tobias Paulsson sa...

Jag är absolut med.
TobiasPaulsson@hotmail.com

Ingrid - Mamma till två sessor sa...

Jag är gärna med :)

Jag följer dej sen tidigare och blev den 7e som gillar inlägget.

Jag har delat inlägget här http://p0llys.blogg.se/tavlingar/2014/may/jag-tavlar-om-frost.html

Håller tummarna!

lilla_ingrid1@hotmail.com

Mickan sa...

Hejsan.

Jag är jättegärna med och tävlar om denna åtråvärda Disneyfilm :)

Vänliga hälsningar: "Mickan"

mickan_666@hotmail.com

Johan Lindfors Larsson sa...

Jag är med och tävlar.

Johan Lindfors Larsson
Pastejpixel@gmail.com

Linda sa...

jag är jätte gärna med & tävlar:D
Linnros@live.com

Lotta Pota sa...

Jag är med och tävlar :-)

Följer dig som nr 230 :-)

Har delat på facebook här: https://www.facebook.com/bondmoran.charlotte/posts/476055412527683

Nu får jag hoppas på tur :-)

/Lotta
klockaregard@hotmail.se

Anders sa...

Klart att man vill vara med på detta sätt.

anders.eskilsson@oktv.se

Jenny Sjöberg sa...

Jag är med och tävlar. Vill gärna vinna den här filmen för jag har hört så mycket gott om den. Ett perfekt tidsfördriv med lite frostig kyla nu när jag är höggravid och lider av värmen.

Extra vinstchanser!

Jag gillar redan via bloglovin, nr 9 på inlägget.

Jag har tipsat om tävlingen via Facebook: https://www.facebook.com/jenny.sjoberg.52

/Jenny Sjöberg,
jenjonsjoberg@hotmail.com

Sara - Ensamstående mamma sa...

- Jag är med! Sara Kramer, sara_kramer@live.com

- Följer dig redan men gillade inlägget och blev gillare nummer 11.

- Har delat tävlingen offentligt här: https://www.facebook.com/sara.kramer.334/posts/10152419157546628

Anonym sa...

Är med!
Mvh
Amanda
xsavetheworld@hotmail.com

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar, och skulle väldigt gärna vilja vinna det här fina priset till min dotter som älskar filmen Frost.

Det vore super kul att få se filmen tillsammans med henne igen, då den är riktigt bra och vi här hemma älskar musiken.

Har dig på bloglovin sedan tidigare, men har gillat inlägget som nr 12.

Har delat tävlingen offentligt på FB (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Jag är gärna med och tävlar om denna mysiga film!
Hälsningar Anna
tindrasoliv@gmail.com

Tine sa...

Hej! Är gärna med och tävlar, missade den då den gick på bio men skulle så gärna se den!

nyqvist530@hotmail.com

Anonym sa...

Frost låter cool, jag är med!
Hanna
hannawe@live.se

liselotte sa...

1. Jag är gärna med och tävlar
2. Följer dig redan, blev nr 13 som gillade inlägget
Mvh Liselotte Andersson
liselotte.202andersson@telia.com

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma sa...

Jag är gärna med och tävlar.
Jag följer dig på bloglovin sedan tidigare. Har gillat inlägget där under veckan, minns inte exakt vilket nummer jag blev då, men nu är det jag och 12 stycken till som gillar. Jag delar på FB Lottiz Törnqvist

Håller tummarna.
Med vänlig hälsning
Lottiz
Lottizdays@gmail.com

Frida sa...

Åh, jag är med! Bästa filmen!
Jag blev följare 231 på bloglovin'. Gillade även inlägget som nr. 14.
Min mail är: eriksson.frida97@gmail.com

Håller tummarna!

Elina sa...

Jag är med! Vill verkligen se denna som alla säger är så bra!

min mejl: e.backeby@gmail.com
//Elina

Ann-Sofie sa...

Den filmen är ju så bra, så jag är helt klart med.
TacK!
assie321@gmail.com

Anonym sa...

Har ännu inte hunnit se filmen så är självklart med å tävlar.
Mvh Marie
Marie.engelin@gmail.com

Anna Lundqvist sa...

Jag är jättegärna med
hillevianna@hotmail.com

Emma S sa...

Jag vill jättegärna vara med :-)
skulle vilja ha en mysig filmkväll med min systerdotter som fått väldigt lite uppmärksamhet sedan sonen föddes.
Gillar inlägget på bloglovin som nr 15 och följer självklart sedan tidigare :-)
/Emma S
emmsa_152@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är supergärna med!
HÄr har jag delat och tipsat: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/472373136199518

Annika Nilsson
aneritrea@hotmail.com

Anonym sa...

Sonen väntade på biopremiären LÄNGE men sen när det blev dags för biopremiären blev det LÅNG sjukhusvistelse så filmen slutade gå på bio så nu har det varit LÅNG väntan på att den skulle släppas som DVD så självklart vill vi vara med och tävla och hoppas på vinst!

Henrik Tällberg
henrik.tellberg@telia.com

Lotta Pota sa...

Jag är med :-D Vi älskar den filmen och det vore en kanonvinst att få den på DVD och kunna se den när vi vill!

Jag följer dig redan på Bloglovin

Jag har delat på facebook här: https://www.facebook.com/bondmoran.charlotte/posts/480941552039069

Nu hoppas jag på tur :-)
/Lotta
klockaregard@hotmail.se

care69 sa...

Jag är gärna med!
Är redan följare på BL och har gillat inlägget.
Tipsat.
http://care69.blogspot.se/2014/06/8-juni-vinn-frost-pa-dvd.html

care69(at)live.se

Anonym sa...

Hej, Jag blev nr 233.
Gillar verkligen tävlingen och har därför delar på facebook oxå på https://www.facebook.com/#!/ana.kokol.7?fref=nf

miit namn är Ana Kokol och min mailadress är anakokol@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är gärna med! Det är härligt med en film om kärleken mellan syskon.
Ulla Raslöv
raslov@hotmail.com

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida