då energin bara sugs ur en

Usch vilken energi ätar dag det har varit idag. Jag tror alla runt mig förutom minstingen har haft ngn "måste ha Angelicas uppmärksamhet exakt hela tiden" dag. Sedan konflikter som ska fixas exakt hela tiden och lyssna på en massa ångest prat från vissa personer. Fy för sådana här dagar då energin bara sugs ur en med super fart.

Imorgon är det sista arbetsdagen för min del för denna vecka. På torsdag är jag och gubben lediga eftersom vi ska på begravning. Då jag gissar att det kommer bli en mycket, mycket jobbig begravning för vissa och mycket känslor så har vi beslutat att barnen inte ska vara med. Jag tror dom mår bättre av att få leka med sina kompisar på skola och dagis.

1 kommentar:

Anna sa...

Hej Angelica! Usch vad tråkigt med begravning. Fick mig en tankeställare häromdagen när jag ringde och beklagade sorgen till min svägerska. Hur förklarar man för barnen? Hur gör du? Här är mitt inlägg: http://www.bjornensover.se/?p=463
Hoppas att allt går bra för er! Varma hälsningar Anna www.bjornensover.se

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida