plast tallrikar

Efter ett långt samtal med skola och bup idag så känner jag mig lugnare. Utredningsveckan är bestämd och nu är jag otålig att få detta gjort. Nervös också så klart.

Jag känner mig dock så otroligt glad och nöjd ikväll. Massor av plast tallrikar har vi införskaffat och alla i porslin ska ut. Detta är ngt jag velat göra under en längre tid men det är så otroligt dyrt med plast serviser i en stor upplaga. Nu äntligen har vi dock skaffat detta och nu äntligen ska det minsann bli mindre porslins skärvor i hemmet. Tänk så glad man kan bli av lite plast.

Imorgon så måste jag dock prata med min chef om min arbetssituation och se hur vi ska lösa framtiden där. Det ser jag inte framemot men det är ett måste.

1 kommentar:

Göteborgsmamman sa...

Hej du vackra!
Kika gärna in på min blogg för lite all-inspiration! Jag är 25 år och snart tvåbarnsförälder - ett helt underbart liv med något på gång hela tiden.
Hoppas du får en underbar dag! :)
Kram

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida