Tävla om Avengers: Age of Ultron

I samarbete med releasen av den underbara filmen Avengers: Age of Ultron som sker den 21 September så tänkte jag köra igång en tävling. 3 st vinner varsin film på dvd.
©2015 Marvel
Kort synopsis: Tony Stark (Robert Downey Jr.) skapar av misstag Ultron (James Spader), ett fruktansvärt monster som vill utrota mänskligheten. Nu måste Iron Man, Captain America (Chris Evans), Thor (Chris Hemsworth) och The Hulk (Mark Ruffalo) – tillsammans med Black Widow (Scarlett Johansson), Hawkeye (Jeremy Renner) och Nick Fury (Samuel L. Jackson) —återförenas för att besegra Ultron och rädda mänskligheten … om de kan!
För att tävla ska du: (detta måste du göra)
1, Lämna en kommentar här eller till min mejladress: angelasdream@hotmail.com där du talar om att du är med och tävlar. Lämna ditt namn & mejladress (fältet ovanför meddelande fältet räknas inte).

För en extra vinstchans: (frivilligt)
1, Gör det ovan och sedan;
2, Gilla mig på facebook
För en till vinstchans:  (frivilligt)
1, Gör det som står under första tävlings momentet
2, Dela tävlingen på din blogg eller på facebook offentligt (lämna sedan länken till mig där du har delat)
Obs!
  • Sista tävlingsdag: 20150930
  • Tävlingen är gratis att delta i. 
  • Vinsten kan inte bytas mot kontanter och eventuell vinstskatt betalas av vinnarna.
  • Vinnarna utses av tvattlapp.blogspot.se.
  • Juryns beslut kan inte överklagas.
  • Vinnarna kommer att publiceras på min blogg. Har jag inte hört ngt inom en rimlig tid från vinnaren så dras det en ny vinnare.
  • eventuella problem som uppstår i och med tävlingen som inte tvattlapp.blogspot.se kan råda över kan inte heller tvattlapp.blogspot.se ersätta eller hållas ansvarig för.
  • Har ni svårt att lämna kommentar här i bloggen så skicka svaret till angelasdream(at)hotmail.com istället
  • BILDER: Copyright: ©2015 Marvel

19 kommentarer:

Anonym sa...

erikssonjohan733@yahoo.se

Jag är med och tävlar

jessica jessica@attlevasunt.se sa...

Hej,

Jag är med och har gjort alla tre momenten! Gillar på FB och delar på FB som jessica sundberg1.

Lotta sa...

Åh det här vill jag vinna! Både jag och sönerna gillar det här superhjältegänget.
Har delat på Facebook - https://www.facebook.com/lotta.claessonfdwiberg/posts/1057529524271059?pnref=story

min mail: mymlanc@hotmail.se

Mickan sa...

Jag är jättegärna med och tävlar om filmen :)

Vänliga hälsningar // Mickan

mickan_666@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är med
anna_S_10@hotmail.com
Mvh Anna S

Carolina Åhsberg sa...

Jag är gärna med och tävlar! :-)

Gillar dig på FB sedan länge (Carolina Åhsberg)

Delar på FB https://www.facebook.com/carolina.lorentsson

Hoppas på tur! :-)

My sa...

Jag är med och tävlar !

Gillar på facebook som My Thulin

Har skrivit en inlägg här
http://mysant.blogg.se/2015/september/tavla-om-avengers-age-of-ulton.html

hoppas på tur nu ! My Thulin
my.thulin@live.se

Anonym sa...

Hej, jag vill så gärna vinna filmen.
Mvh/ Hanna
hannawe@live.se

Carola L sa...

Jag är med och gillar på FB (Carola Lind) och har delat: https://www.facebook.com/mammamuh/posts/10153162392603543

tavlingar(at)officefixarna.com

Tommy sa...

Klart man är med!!!

axtommy@hotmail.com

Anonym sa...

Hej hej,

Gillar dig på Facebook gör jag redan och självklart är jag med och tävlar så 2 lotter till mig :D Hälsningar Frida Elmgren (fridaelmgren@yahoo.se)

Anonym sa...

Gillar o delar på fb
https://www.facebook.com/irene.helmersson.7
irene.helmersson@live.se

Ann-Katrine sa...

Jag är med!
nyqvist530@hotmail.com

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar, och skulle verkligen vilja vinna det här priset då jag älskar superhjälte filmer och har en förkärlek för Marvels alla filmer.

Gillar givetvis din sida på FB (Sanna Kaakinen).

Har delat tävlingen offentligt på FB (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Anonym sa...

jag vill gärna vara med
sillaweiss@outlook.com
Gött Mos!!

Anonym sa...

Hej!
Jag är självklart med även jag och tar två extra lotter!

Jag gillar dig på Facebook (ANNA MALIN R) och delar inlägget där!

Nu återstår det bara att hålla tummarna och det gör jag hårt, hårt, hårt :)

Ha en fortsatt fin vecka!

Vänligen

Anna Malin R
mr22ga@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är gärna med!
Gillar dig på FB!

Annika Nilsson
aneritrea@hotmail.com

Anonym sa...

Självklart är jag med i denna tävling.

n.karlsson@ymail.com

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla =).

f_kamilla@hotmail.com

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida