Tävla om fredagsmyspaket

Med hyllning för att filmen ANNIE har premiär på http://sfanytime.com/sv-SE/ den 14 september, kan du vinna ett fredagsmyspaket inne hos mig! I paketet ingår läppbalsam, nyckelring, fickspegel  ett par mysbrallor, chips och två biljetter till ett värde av 59:-/film att se film online hos SF-Anytime. Två vinnare får varsitt paket.





För att tävla ska du: (detta måste du göra)

1, Lämna en kommentar här eller till min mejladress: angelasdream@hotmail.com där du svarar på frågan: Hur lång är filmen Annie? 

Glöm ej att lämna ditt namn & mejladress (fältet ovanför meddelande fältet räknas inte).

För en extra vinstchans: (frivilligt)
1, Gör det ovan och sedan;
2, Gilla mig på facebook
För en till vinstchans:  (frivilligt)
1, Gör det som står under första tävlings momentet
2, Dela tävlingen på din blogg eller på facebook offentligt (lämna sedan länken till mig där du har delat)
Obs!
  • Sista tävlingsdag: 20150921
  • Tävlingen är gratis att delta i. 
  • Vinsten kan inte bytas mot kontanter och eventuell vinstskatt betalas av vinnarna.
  • Vinnarna utses av tvattlapp.blogspot.se.
  • Juryns beslut kan inte överklagas.
  • Vinnarna kommer att publiceras på min blogg. Har jag inte hört ngt inom en rimlig tid från vinnaren så dras det en ny vinnare.
  • eventuella problem som uppstår i och med tävlingen som inte tvattlapp.blogspot.se kan råda över kan inte heller tvattlapp.blogspot.se ersätta eller hållas ansvarig för.
  • Har ni svårt att lämna kommentar här i bloggen så skicka svaret till angelasdream(at)hotmail.com istället

27 kommentarer:

Anna Lundqvist sa...

Svar 1 timme o 58 min
Gillar o delar pfå b https://www.facebook.com/annab.lundqvist/posts/1898432253715488
Hillevianna@hotmail.com

MariaM sa...

Svaret är 1 timme och 58 minuter. Jag gillar dig på fb, Maria Mattson, och delar tävlingen där också https://www.facebook.com/maria.mattson.969 så hoppas jag på tur för lite extra fredagsmys med familjen!

Mvh
Maria
Mirre2@hotmail.com

Anonym sa...

Hej hej!

Filmen är 1 timme och 58 minuter och jag gillar på Facebook i namnet Frida Elmgren. Håller nu tummarna :) Hälsningar fridaelmgren@yahoo.se

Anonym sa...

Christina Frisberg
Klart jag vill vara med om Fredagsmyspaketet :) SVAR: 1 timma & 58 minuter
Jag gillar din fb sida sedan tidigare :)
Jag har delat tävlingsinlägget offentligt på fb under mitt namn Christina Frisberg men glömde såklart kopiera länken innan jag gick in o skrev ;) ja bråttom som vanligt :) <3
frisanpoxy@hotmail.se

Unknown sa...

1.58 lång film 😀 men såå bra!!
Vi älskar fredagsmys!!
Ner med håret..på med mysbrallor o bara kränga gott ihopbunkrade i soffan😊
Wallenius.sara@hotmail.com

Malin - MalinBelle.com sa...

SVAR: 1 h & 58 min. :)

Annica sa...

Svar: 1 timma & 58 minuter

Håller tummarna nu!

Bloodsband@live.se

Anonym sa...

118 minuter
anna_s_10@hotmail.com

Anonym sa...

Hej
Svarar 1timma och 58 min härlig film att se på.

evaflood@telia.com
gillar delar på fb

Anonym sa...

evaflood

gick inte att dela på fb

Anonym sa...

1 tim 58 min
mvh
sillaweiss@outlook.com

Unknown sa...

1 timme 58 minuter.

Amanda.b90@hotmail.com

Anonym sa...

1 tim 58 min.
Maria (marishkasenator@gmail.com)

Julianna Fredriksson sa...

Hej!
Är gärna med.

Filmen Annie är 1 timme och 58 minuter.

Önskar att med familjen få lite vardagslyx
och se en bra film med popcorn och dricka.

Delar tävlingen och följer dig på
FB.
https://www.facebook.com/JFredr

Mvh Julianna Fredriksson
julianna@bredband2.com

Anonym sa...

Hej!

Svar: 1 h 58 min.

Film är på hösten bäst,
mys och soffhäng som gäller då mest!

Ha en fin höst!
Med vänlig hälsning,
Kristiina
krieppola@spray.se

Wihlborgskan sa...

1 h 58 min är Annie :-)
Håller tummarna för tur!!!

Camilla W
wihlborgskan@gmail.com

Linda Marie Björklund sa...

1h 58 min lång är filmen Annie

/Linda
tudor_35@hotmail.com

Emma - mamma till sonen william sa...

Jag vill så gärna vara med och tävla om detta underbara myspaket. Hade varit perfekt!

1. 1h och 58 min lång är filmen Annie

2. Gillat på fb (Emma hjorth)

3. Delat i min blogg: http://nouw.com/Lillemmish/vinn-fredagsmyspaket-20489620

4. Hotmail: hjorth90@live.se

Nu håller jag tummarna för vinsten =)

Sara K sa...

- Filmen är 1 timme och 58 minuter lång.
- Gillar din sida på FB sen tidigare.
- Har delat din tävling offentligt här: https://www.facebook.com/sara.kramer.334/posts/10153519386036628

Sara Kramer
sara_kramer@live.com

Mirrezz sa...

1h58min

Anonym sa...

erikssonjohan733@yahoo.se

Filmen är 1 timme och 58 minuter lång

My sa...

Vilken kul tävling jag är med :) svaret är 1h 58 minunter!

2. Gillar på fb som My Thulin
3 Har skrvit inlägg här http://mysant.blogg.se/2015/september/tavla-om-fredasmyspaket.html


my.thulin@live.se

Anonym sa...

Mysigt! Jag vill vara med!

Svar: 1 h 58 min
Jag gillar dig på FB (Annika Nilsson)
Jag har delat på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/648331021937061

Annika Nilsson
aneritrea@hotmail.com

liselotte sa...

Jag är gärna med och tävlar. Filmen är 1h 58 min lång.
Gillar dig sedan tidigare på facebook, liselotte andersson
liselotte.202andersson@telia.com

Carola L sa...

Svar: 1 timme o 58 min

Gillar på FB (Carola Lind) och har delat https://www.facebook.com/mammamuh/posts/10153162390738543

tavlingar(at)officefixarna.com

Anonym sa...


1 timme o 58 min

annmarie.svensson@ymail.com

Anonym sa...

Svar 1 timme och 58 min
Gillar o delar på fb
https://www.facebook.com/irene.helmersson.7
irene.helmersson@live.se

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida