Tävla om en ZOOMER Dino

Nu har mina läsare chansen att vinna framtidens robotleksak, ZOOMER DINO dinosaurieroboten.

Robotdinosaurie med olika känslor för barn.
Vi presenterar din nya bästa vän! Den här söta ZOOMER Dino-roboten kan sitta, hugga, dansa, gå och göra roliga dinosaurieljud! Lek med den och se vilket humör den är på genom de färgskiftande ögonen. Kontrollera roboten med den medföljande handkontrollen eller med din hand! Med 1 handkontroll och 1 usb-laddningskabel. 40 cm från huvud till svanstipp.


För att tävla ska du: (detta måste du göra)

1, Lämna en kommentar här eller till min mejladress: angelasdream@hotmail.com där du svarar på frågan: Till vem skulle du vilja ge en Zoomer DINO?

Glöm ej att lämna ditt namn & mejladress (fältet ovanför meddelande fältet räknas inte).

För en extra vinstchans: (frivilligt)
1, Gör det ovan och sedan;
2, Gilla mig på facebook
För en till vinstchans:  (frivilligt)
1, Gör det som står under första tävlings momentet
2, Dela tävlingen på din blogg eller på facebook offentligt (lämna sedan länken till mig där du har delat)
Obs!
  • Sista tävlingsdag: 20151026
  • Tävlingen är gratis att delta i. 
  • Vinsten kan inte bytas mot kontanter och eventuell vinstskatt betalas av vinnarna.
  • Vinnarna utses av tvattlapp.blogspot.se.
  • Juryns beslut kan inte överklagas.
  • Vinnarna kommer att publiceras på min blogg. Har jag inte hört ngt inom en rimlig tid från vinnaren så dras det en ny vinnare.
  • eventuella problem som uppstår i och med tävlingen som inte tvattlapp.blogspot.se kan råda över kan inte heller tvattlapp.blogspot.se ersätta eller hållas ansvarig för.
  • Har ni svårt att lämna kommentar här i bloggen så skicka svaret till angelasdream(at)hotmail.com istället

30 kommentarer:

Stina sa...

Å så roligt, den skulle jag gärna ge min lilla son <3 Vilken ljuvlig Dino <3
Följer och delar på FB som Stina Polvi :)
Ha en fin helg,
kram
Stina
sstimic@gmail.com

Anonym sa...

Hej! Mitt barnbarn Filip fyller snart 5 År, han älskar sådant som låter, robottar och han har sån fantasi och grejar hela dagarna.
Gillar din sida & Delar på FB Kram Maud Lindberg maude@tyfonmail.se

Sara Wallenius sa...

Denna coola robotdino hade blivit en fin klapp till 4-åringen!!!!
wallenius.sara82@gmail.com

Anonym sa...

Christina Frisberg
Klart jag vill vara med i utlottningen och vem jag vill ge den härliga robotdinosaurien det är mitt älskade barnbarn det skulle bli en julklapp så inget fuskande med att ge den nu, nä nu är jag en riktig fattiglapp och vet inte huuur jag ska kunna få ihop till några julklappar och jag som brukar skämma bort dem så mycket :(
Jag har gillat din fb sida sedan länge tillbaka oc h jag delar tävlingsinlägget offentligt på fb under mitt namn Christina Frisberg
frisanpoxy@hotmail.se
Ha det så gott i helgen :) <3

Anonym sa...

Skulle vilja ge den till min son. Han har länge önskat sig ett husdjur, men pappa är allergisk. Så därför kommer vi inte kunna skaffa djur. Men denna är ju lite som ett husdjur och han hade älskat den kan jag lova. Tänk att få se lyckan i hans ögon om vi skulle vinna denna!
Gillar dig på FB och delar på FB, Tina Carlström. https://www.facebook.com/tina.carlstrom.351?fref=nf
Christinecarlstrom@hotmail.com

Hälsningar Tina

Dessie Borgström sa...

Tänkte först skriva att jag ville vinna den till ungarna... men nej! Jag vill ha den själv :D Haha vilken perfekt liten vakt-dino! :D

Följer dej, Dessie Borgström
Delat tävlingen på fb, Dessie Borgström

dessie_2000@hotmail.com
http://hjartebarnsmamman.se

Anonym sa...

Jag skulle ge den till min vänninas son. Han fyller år några dagar innan julafton, och jag är bjuden dit på julafton. Det skulle bli världens bästa födelsedagspresent och julklapp, jag skulle bli favoriten.

Jag gillar på facebook

Amanda Bach
Amanda.b90@hotmail.com

Anonym sa...

Jag skulle ge denna supercoola dinosaurie till min kusin som älskar teknikprylar! Själv älskar jag dinosaurier, och med denna kanske lite av min kärlek till dessa bestar smittar av sig!

Ha det bra!
Fia
fiavinnare@hotmail.se

MrRikard1994 sa...

Jag skulle vilja ge den till mitt barnbarn Elias han gillar dinosaurier.
Med vänlig hälsning Lilian

rikardarvidsson@tele2.se

Anonym sa...

Hej!

En Zoomer Dino skulle bli min son Wictors nya bästis!
Någon att leka med, någon att trixa med och någon att ha med sig överallt.
Teknik för små barn när den är som bäst med lek och fantasi.
Dinosaurier har alltid intresserad honom och tänk att ha en alldeles egen Dino!
Vilken dröm för en liten!
En överraskning som skulle glädja, uppmuntra och passa perfekt efter en höst som
inte varit sig lik.

Gillar på Facebook som Kristiina Söderström.

Ha en fortsatt fin höst!

Med vänlig hälsning,
Kristiina
krieppola@spray.se

Tatyana sa...

Jag vill ge den till vår dotter som fyller 3 år. Hon älskar dinosaurier och skulle bli jätteglad om jag vinner.

Tatyana

nanis_@hotmail.se

Petra Mary-Anne Christensen sa...

Hej! Jag skulle ge den till min son i julklapp. Han skulle bli överlycklig!
Gillar och delar på FB alias: Mary-Anne Christensen
Mejl: gnuttisen@hotmail.com

Hälsningar
Petra

Anna Mårtensson sa...

hej! Min dinosaurietokiga 3,5 åring skulle bli så glad över den här i julklapp! =) Gillar på facebook med namnet Anna mårtensson fd fasth =) Min mail är: vildvatten@hotmail.com

My sa...

Hej! Vilken kul tävling!
Jag är med & tävlar, och vinner jag skulle ja ge den till mitt gudbarn!
Hon skulle bli super glad & vet att hon skulle gilla den super mycket!
Har skrivit ett inlägg här http://tvattlapp.blogspot.se/2015/10/tavla-om-en-zoomer-dino.html

MariaM sa...

Åh, hoppas lillkillen kan få denna i julklapp! Han älskar dinosaurier och skulle bli överlycklig, och jag också såklart. Hade varit underbart att få se hans min om han hittar denna i ett paket! Gillar och delar på fb, Maria Mattson.

Mvh
Maria
Mirre2@hotmail.com

Anders Eriksson sa...

Nu bryter vi myten om grabbar och radiostyrda don,
min systers dotter har en egen dinozon.
Hon har önskat sig radiostyrt och inte textil,
så hon kan spöa killarna med sin egen stil.
Men istället för radiostyrt som låter och far,
hon har fått nån stickad tröja så "söt" & "underbar".
Nu vill morbror lägga sig i och bli hennes idol,
någon som tänker på hennes riktiga önskemål.
En present till Julia, från morbror och Angelica så vi kan leka mer,
våra teknikstunder tillsammans hoppas jag blir många fler.

Mvh Anders Eriksson trubadur80@hotmail.com

Sara Wallenius sa...

Gillar på fb!💋

Sara Wallenius sa...

Gillar på facebook ofcourse...mer chans till världens bästa julklapp!!

Anonym sa...

till min systerdotter som fyller fyra i februari, skulle bli en bra och uppskattad present med en glad tjej! sleazylepard@hotmail.com

crumbledot sa...

Till min yngste son skulle jag vilja ge denna fina. Är man yngst i en barnaskara på 5 är man van vid att ärva allt från kläder till leksaker, tänk att få något helt nytt fast att det inte är ens födelsedag =) Vilken underbar känsla.
Har delat din sida och tävling på fb
Charlotta Hellström
lottahellstrm@yahoo.se

Lisa sa...

Åååh deta vore en drömpresent till Xerxes (snart 4 år) och hans bröder.
De vill verkligen ha ett husdjur, dessutom älskar de ju robotar!

Gillar på Facebook

Delar på Facebook
https://www.facebook.com/lisa.oberg.980/posts/528144410677611

Håller alla tummar jättehårt!

Kram!
Lisa
lillategelhuset@gmail.com

Mamma bläckfisk sa...

Till min "stora" pojke Matias som fyller fyra i december skulle jag vilja ge en Zoomer DINO. Han förtjänar verkligen en fin present för han är världens bästa storebror och har ett fantastiskt tålamod med sin tre småsyskon (trillingar) som snart fyller två och som just nu är överallt, tar alla leksaker(och all uppmärksamhet) och för massor med oväsen. Jag följer instruktionerna och gillar på FB och delar på min blogg och håller sen tummarna!

Mamma Bläckfisk sa...

Här är länken till mitt blogginlägg där jag delar tävlingen:
http://mammablackfisk.blogg.se/?tmp=574341

Jessica Olofsson sa...

Jag skulle ge den till min son som just nu älskar dinosaurier. Vore perfekt överraskning till honom.
Följer på Facebook som Jessica Olofsson.
Håller tummar och tår
Jessica Olofsson
jessolofsson@yahoo.se

Sara K sa...

- Jag är gärna med och tävlar. Skulle väldigt gärna vilja ge en Zoomer DINO till sonen i julklapp, han har tjatat om ett eget husdjur.. och ja, denna kanske kan stilla hans längtan lite grann ;)

- Gillar redan din sida på Facebook (Sara Kramer).

- Har delat tävlingen offentligt på Facebook: https://www.facebook.com/sara.kramer.334/posts/10153591147856628

Mvh Sara Kramer
sara_kramer@live.com

Amanda sa...

Jag skulle ge den i julklapp till min systerson. Han skulle bli sååå glad!



amandanyman96@hotmail.com

Anonym sa...

Gillat på Facebook och delat här:
https://www.facebook.com/MarthinaLundtsrom/posts/10153677815979481
Om jag vann en sån här skulle min dinosaurietokige son få den i julklapp. Han skulle bli helt salig! :)

Marthina.lundstrom@gmail.com

Maria Lindqvist sa...

Hej!

Zoomer Dino är den perfekta presenten till min sambos äldsta pojke som fyller år nu i dagarna. Jag vill jättegärna överraska honom med den! Hans lillebror och våran lilla tös kommer också att få bli imponerade av Dinos alla konster, liksom vi vuxna.
Hoppas på att vi alla får bli roade av Dino inom en snar framtid :)

Gillar på facebook!

Vänliga hälsningar

marialindqvist@hotmail.com

Micke Koivisto sa...

Hej Fyrabarnsmamman!

I mitten av November blir jag fyrabarnspappan! Två pojkar, en flicka och troligtvis en till pojke. Zoomer Dino är någon vi alla skulle kunna ha glädje av i familjen, stor som liten :) Det hade varit en perfekt present till ungarna att leka och roa sig med, tills vi kommer hem med deras lillebror.

Ha det gott!

/Fyrabarnspappan (mickekoivisto@hotmail.com)

Anonym sa...

Gillar dig på Facebook (Camilla Wihlborg)

Skulle gärna vilja ge leksaken till vår stora tjej som fyller sex år strax innan jul.
Hennes killkompisar har en massa roliga robotgrejer men hon får oftast lite "tjejiga" saker...
vore så himla kul att överraska henne!
Hoppas på turen!!

Camilla
wihlborgskan(a)gmail.com

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida