kvalitets tid med minstingen

Idag har det varit en riktig lugn dag. Freja har hunnit möblera om sitt rum och sedan har hon åkt iväg med en kompis för att åka skridskor i 2 timmar. Det var en riktigt glad tjej som kom hem och hon hade haft jätte skoj.

Jag har passat på att städa en massa eftersom Tyr var så lugn då Freja var borta. Gubben har samtidigt som när jag städade varit och storhandlat.

Nu under kvällen så har jag och Tyr suttit och spelat minecraft säkert i 4 timmar i ett streck. Jag har hunnit få riktigt bra kvalitets tid med pojken idag. Känns underart. Pojken somnade glad och lycklig.

Imorgon jobbar jag men gubben är hemma med barnen eftersom fritids är stängt.

1 kommentar:

Malin sa...

Vad härligt när man har kvalitetstid. Det är viktigt!

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida