Tävling - Zootropolis

I samarbete med releasen av den nya filmen Zootropolis som sker den 11 juli så tänkte jag köra igång en tävling. 3 st vinner varsin film på Blu-ray.


©Disney

För att tävla ska du: (detta måste du göra)
1, Lämna en kommentar här eller till min mejladress: angelasdream@hotmail.com där du talar om att du är med och tävlar. Lämna ditt namn & mejladress (fältet ovanför meddelande fältet räknas inte).
För en till vinstchans:  (frivilligt)
1, Gör det som står under första tävlings momentet
2, Dela tävlingen med en länk till mig på din blogg eller på facebook offentligt (lämna sedan länken till mig där du har delat)
Obs!
  • Sista tävlingsdag: 20160711
  • Tävlingen är gratis att delta i. 
  • Vinsten kan inte bytas mot kontanter och eventuell vinstskatt betalas av vinnarna.
  • Vinnarna utses av tvattlapp.blogspot.se.
  • Juryns beslut kan inte överklagas.
  • Vinnarna kommer att publiceras på min blogg. Har jag inte hört ngt inom en rimlig tid från vinnaren så dras det en ny vinnare.
  • eventuella problem som uppstår i och med tävlingen som inte tvattlapp.blogspot.se kan råda över kan inte heller tvattlapp.blogspot.se ersätta eller hållas ansvarig för.
  • Har ni svårt att lämna kommentar här i bloggen så skicka svaret till angelasdream(at)hotmail.com istället
  • BILDER: Copyright: ©Disney

24 kommentarer:

Anonym sa...

Gärna med och tävlar.

Annica L
annicamarie79@hotmail.com

Mickan sa...

Jag är gärna med och tävlar :)

Vänliga hälsningar / Mickan

mickan_666@hotmail.com

MariaM sa...

Jag är gärna med och tävlar :)

Mvh
Maria

Mirre2@hotmail.com

liselotte sa...

Jag är jättegärna med och tävlar!
Mvh Liselotte
liselotte.202andersson@telia.com

Anna M sa...

Jag är gärna med och tävlar =) vildvatten@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!

Jag är gärna med!
Toppen överraskning mitt i sommarlovet!
Ha en fin sommar.

Med vänlig hälsning
Kristiina
krieppola@spray.se

Jessica Olofsson i sa...

Är gärna med och tävlar.

Jessica Olofsson
jessolofsson@yahoo.se

Wihlborgskan sa...

Är absolut med, vår stora tjej skulle bli så glad! ☺

Camilla Wihlborg
wihlborgskan@gmail.com

Johanna sa...

Jag är med och tävlar!

Johanna Harderud
Lilla_Harderud@hotmail.com

Kicki sa...

Med och tävlar!Toppen för barn och vuxna en regnig dag! 😀

malin isaksson sa...

Jag är med och tävlar!
Malin.a.Isaksson@gmail.com

Fröken M sa...

Jag vill vara med !
Vi skulle ha set zootropolis på bio, men viggo blev sjuk och sen blev det tyvärr inte av.
Nu kanske den kan bli en mysig "sommarpresent" att se en regnig dag istället :)

frokenmela@mail.com

Ellinor sa...

Jag vill vara med!
Ellinor@ekebydalen.se

/ Ellinor

Elizabeth Shoghi sa...

Gärna med och tävlar :)
Elizabeth.shoghi@gmail.com

Elizabeth Shoghi sa...

Gärna med och tävlar :)
Elizabeth.shoghi@gmail.com

Camilla Wiklund sa...

Jag är med och tävlar, har delat din länk på Facebook https://www.facebook.com/camilla.wiklund.92

Millan_haha@hotmail.com

Anna sa...

Jag är gärna med!

anna.samuelsson9@gmail.com

Anonym sa...

Hej, jag vill vara med!

Hanna R
hannapost@live.se

Jessica jess.sndbrg@gmail.com sa...

Jag är med!

Anonym sa...

Jag är jättegärna med!
Har även delat tävlingen på Facebook: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/757515467685282

Annika Nilsson
aneritrea@hotmail.com

Marco Nilsson sa...

Jag är jättegärna med.

Marco Nilsson
denravonska@gmail.com

Mats sa...

Jag vill tävla :)

Mats.lagerberg@gmail.com

Carolina sa...

Jag är gärna med och tävlar!

Carolina Åhsberg
carolina.ahsberg@telia.com

Anonym sa...

Jag är med och tävlar om zootroopolis på Bluray!

Har även delat din blogg på min FB: https://www.facebook.com/mariamajzan.levy

Maria Gimblad Levy
majagl89@gmail.com

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida