Tävling - Captain America Civil War

Idag fyller jag år och det ska vi fira med en ny tävling. I samarbete med releasen av den underbara filmen Captain America Civil War  som skedde den 3 Oktober så tänkte jag köra igång en tävling. 3 st vinner varsin film på Blu-Ray.


©2016 Marvel 



Kort synopsistext
Hela Marvel-världen skakas av splittring i den storslagna och omvälvande Captain America Civil War.
När regeringens påtryckningar o att hålla tillbaka Avengers sår split mellan Captain America (Chris Evans) och Iron Man (Roberts Downey Jr.), förvandlas bästa vänner till bittra fiender.

Mot en kuliss av dubbelspel, gäckande skurkar och nya allierade utbryter det yttersta och avgörande slaget om Avengers och hela mänsklighetens framtid i detta spektakulära filmäventyr.

För att tävla ska du: (detta måste du göra)
1, Lämna en kommentar här eller till min mejladress: angelasdream@hotmail.com där du talar om att du är med och tävlar. Lämna ditt namn & mejladress (fältet ovanför meddelande fältet räknas inte).

För en extra vinstchans: (frivilligt)
1, Gör det ovan och sedan;
2, Gilla mig på facebook
För en till vinstchans:  (frivilligt)
1, Gör det som står under första tävlings momentet
2, Dela tävlingen på din blogg eller på facebook offentligt (lämna sedan länken till mig där du har delat)
Obs!
  • Sista tävlingsdag: 20161017 Oktober
  • Tävlingen är gratis att delta i. 
  • Vinsten kan inte bytas mot kontanter och eventuell vinstskatt betalas av vinnarna.
  • Vinnarna utses av tvattlapp.blogspot.se.
  • Juryns beslut kan inte överklagas.
  • Vinnarna kommer att publiceras på min blogg. Har jag inte hört ngt inom en rimlig tid från vinnaren så dras det en ny vinnare.
  • eventuella problem som uppstår i och med tävlingen som inte tvattlapp.blogspot.se kan råda över kan inte heller tvattlapp.blogspot.se ersätta eller hållas ansvarig för.
  • Har ni svårt att lämna kommentar här i bloggen så skicka svaret till angelasdream(at)hotmail.com istället
  • BILDER: Copyright: ©2015 Marvel

16 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!
Följer sen förut på Facebook, Camilla Wihlborg heter jag ��
Trevlig helg, hoppas du får sovmorgon och många presenter!

Camilla Wihlborg
wihlborgskan@gmail.com

Anonym sa...

Grattis!
Är gärna med i din tävling.
Tack för en trevlig blogg som ger mig som själv jobbar i skolans värld stöd i arbetet med elever som behöver extra struktur på vardagen, vilket är positivt för alla elever

Maria Andersson

Anonym sa...

God morgon.
Ha en fin höst dag.
Är gärna med och tävlar ,gillar sedan tidigare,delar inlägget på FB

mvh Eva Flood
evaflood@telia.com

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar, vore super kul att vinna denna dvd film. Har hört att den ska vara riktigt bra och jag älskar Marvel och alla deras filmer.

Gillar din sida på FB (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Joi sa...

Jag är självklart med!! Heja heja o grattis

Jessica Olofsson sa...

Är gärna med och tävlar.
En filmkväll med sambon skulle inte sitta fel.


Jessica Olofsson
jessolofsson@yahoo.se

Anonym sa...

erikssonjohan733@yahoo.se

Jag är med

Anonym sa...

Mina barnbarn skulle bli överlyckliga!

Aina Andersson
Kkmman@hotmail.com

Amanda sa...

Jag är med! Gillar också på fb under namnet Manda Nysson.

Amandanyman96@hotmail.com

Anonym sa...

Grattis!
Jag är gärna med och tävlar.
Följer även på facebook.

Kram Sanna

inastina@outlook.com

Mickan sa...

Hej Angelica.

Stort GRATTIS i efterskott!

Självklart vill jag vara med i utlottningen av denna åtråvärda film :)

Vänliga hälsningar / Mickan

mickan_666@hotmail.com

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar.

annica.lagerberg@gmail.com

Parfymista sa...

Grattis!
Jag gillar dig på FB och vill gärna tävla om filmen.

Elisabeth McCann
psychedelic6@gmail.com

Carola L sa...

Jag är med och gillar på facebook(Carola Lind)
tavlingar@officefixarna.com

Anonym sa...

Jag är med

nilsson.annika@rocketmail.com

Annika Nilsson

Jeanette sa...

Jag är gärna med och tävlar! lilla_nettan@hotmail.com

Husdjur Blogglista.se Bloggar av mammor och gravida